Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výroba piv s ovocnou příchutí a jejich senzorické hodnocení
Burianová, Eva
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na popis surovin, jež jsou pro výrobu piva s ovocnou složkou nezbytné. Je zde nastíněna technologie výroby piva. V literární rešerši jsou dále zmapovány pivovary a minipivovary, které ovocné pivo ve svém portfoliu nabízejí. Praktická část byla zaměřena na výrobu ovocného piva, kdy bylo vyrobeno pivo obsahující základní suroviny (slad, chmel, kvasinky, voda) a do něj byla následně přidána ovocná slož-ka ve formě pyré (marakuja, mango). Pivo bylo následně podrobeno analytickému a senzorickému hodnocení. U všech vzorků byl za pomocí přístroje FermentoFlasher stano-ven obsah objemového a hmotnostního alkoholu, skutečný a zdánlivý extrakt a extrakt pů-vodní mladiny. V rámci senzorické analýzy, kdy byl hodnocen vzhled, pitelnost, vůně a chuť, dosáhly nejlepších výsledků vzorky ochucené marakujou. Přídavek marakuji lze vy-hodnotit jako perspektivní ve výrobě ovocných piv.
Trh ovocných piv v České republice
Kusáková, Iva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na trh s ovocnými pivy v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. V první kapitole je popsán marketingový výzkum a kvalitativní a kvantitativní metody marketingového výzkumu. Druhá kapitola charakterizuje značku, hierarchickou strukturu značek, positioning značky a výzkum ceny. V praktické části je představen trh s ovocnými pivy v České republice. Dále je v praktické části popsáno vlastní dotazníkové šetření. Cílem bakalářské práce je zjistit, kdo je cílovou skupinou ovocných piv na českém trhu, jaké mají čeští spotřebitelé povědomí o značkách ovocných piv a jakou cenu spotřebitelé očekávají u půllitrového lahvového ovocného piva prodávaného v obchodě.
Změny na trhu piva v České republice
Donátová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Chládek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Změny na trhu piva v České republice" přibližuje současný stav pivovarnictví v České republice. Cílem práce je vysvětlit k jakým změnám na našem trhu dochází a proč. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, segmentaci trhu a výzkum trhu. Navazuje na to charakteristika produktu -- piva a popis současného stavu trhu piva, který v posledních letech zaznamenal výrazné změny. Pivovarské společnosti přichází na český trh piva s novými produkty určenými pro nově utvářející se segmenty lidí. Největší pozornost je věnována ovocným pivům a jejich spotřebitelům. Součástí práce je i dotazník, jehož cílem je potvrdit předpoklad, podle kterého se ovocná piva na našem trhu ujala.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.